Diagnostické funkce
Kompletní datová základna na úrovni tovární diagnostiky, stovky funkcí napříč podporovanými vozidly. Zároveň veškerá data pro parametry systémů, akční členy, čtení paměti závad a další základní diagnostické funkce.
Diagnostika Bugatti od DevCom nabízí celou řadu základních i pokročilých servisních funkcí.
To vše pro celkem 2 modelů vozidel. Nejnovější verze diagnostiky pro tuto značku je z roku 2024 (verze Bugatti v1).
Naše diagnostika je kompatibilní s vybranými modely značky Bugatti. Podporované modely zahrnují různé ročníky a varianty. Pro ověření kompatibility s vaším vozem nás prosím kontaktujte. Přehled podporovaných modelů najdete níže.
Naše diagnostická řešení pro vozy Bugatti vám umožní vybrat si přesně to, co potřebujete. Nabízíme výkonnou samostatnou diagnostiku TSPro 10, profesionální diagnostický interface Troodon OBD Pro, nebo jednodušší variantu Troodon OBD Basic, ideální i pro domácí použití. Diagnostiky Troodon připojíte k jakémukoliv PC, nebo je můžete ovládat i z mobilu. Všechny naše diagnotiky vyvíjíme i vyrábíme v ČR a podpora češtiny je pro nás samozřejmostí.
Naše diagnostiky nabízejí širokou škálu funkcí pro přesnou analýzu a servis. Pro značku Bugatti nabízíme celou řadu základních i pokročilých servisních funkcí. Ty nejdůležitější jsou vypsány níže.
Díky naší funkci autodetekce řídicích jednotek nemusíte hádat, které systémy jsou ve vašem autě dostupné. Funkce automaticky vypíše nalezené systémy, se kterými se můžete následně diagnostikou spojit.
Složitě procházet každou jednotku a hledat kde je chyba? To u nás nehrozí. Díky této funkci můžete zcela automaticky najít a vypsat všechny závady z dostupných systémů vozidla. Pokud je vozidlo již po opravě, můžete zde také všechny závady bezpečně smazat.
Denní chleba při diagnostikování závad ve vozidlech. Procházejte přehledně veškerá data ze snímačů a řídicích jednotek, zaznamenávejte změny, abyste snadno odhalili příčiny poruchy vozidla. Všechny záznamy je samozřejmě možné uchovat pro další analýzu.
Funkce resetu servisního intervalu správně uloží informaci o provedené údržbě, takže se na palubní desce nebudou zobrazovat nežádoucí výstrahy. Vaši zákazníci tak mohou jezdit v klidu a zároveň nepřijdou o tovární funkci upozornění na další servis.
Bezpečnost a správný tlak v pneumatikách pod kontrolou! S funkcemi pro TPMS můžete provádět diagnostiku, reset a párování senzorů, což zajistí správné fungování systému monitorování tlaku v pneumatikách.
Po výměně některých dílů je nutné provést kalibraci snímačů, jinak vozidlo nemusí fungovat správně a řídicí jednotky mohou hlásit chyby. Typickým příkladem je rekalibrace SAS (snímače úhlu natočení volantu) po výměně dílů řízení.
Důležitá součást diagnostiky pro moderní vozidla. Jen díky této funkci je možné na moderních autech provádět výměny brzdových destiček a další údržbu brzdových systémů.
Konfigurace řídicí jednotky umožňuje v řídicí jednotce čtení a zápis hodnot, které určují konfiguraci vozidla. Umožňuje „naučit“ jednotku na současnou konfiguraci vozidla po její výměně, nebo například nastavit správné rozpoznání dodatečně montovaných komponent (např. tažné zařízení)
Diagnostika od DevCom pro značku Bugatti nabízí připojení k celé řadě řídicích jednotek ve vozidle. Výběr těch nejdůležitějších najdete níže.
Řídicí jednotka motoru je klíčovým prvkem pro správný chod spalovacího motoru. Řídí spalovací procesy, zajišťuje optimální výkon a zároveň dodržuje emisní limity. Reaguje na požadavky řidiče i aktuální provozní podmínky pomocí mnoha senzorů a aktuátorů.
Pomocí diagnostiky lze číst a mazat chybové kódy, sledovat aktuální hodnoty (např. tlak paliva, teploty, otáčky), provádět testy akčních členů (vstřikovače, zapalovací cívky, EGR), spouštět regeneraci filtru pevných částic nebo provádět přizpůsobení (např. po výměně komponent).
Tato jednotka se stará o bezpečnostní systémy brzdění – jako je ABS, kontrola stability (ESP) nebo funkce hill-hold. Vyhodnocuje stav jednotlivých kol, zásah do brzdového systému a stabilizační zásahy během jízdy.
Diagnostika umožňuje čtení chybových kódů, zobrazení dat ze snímačů (otáčky kol, tlak v brzdovém systému, poloha pedálu), test jednotlivých akčních členů a, odvzdušnění pomocí řízené sekvence a další funkce.
Body Control Module spravuje komfortní a pomocné funkce vozu – např. osvětlení, stěrače, zamykání, směrovky, alarm nebo dálkové ovládání. Slouží jako „ústředna“ pro řadu senzorů a spínačů.
Diagnosticky lze provádět konfiguraci funkcí (např. automatické stírání, coming/leaving home), testování výstupních signálů (např. spínání relé), čtení hodnot ze senzorů, kódování nových komponent a sledování stavu vstupů a výstupů v reálném čase.
Tato jednotka zajišťuje aktivaci airbagů a napínačů pásů v případě kolize. Sleduje signály z nárazových senzorů a vyhodnocuje, kdy je nutné aktivovat ochranné prvky.
Pomocí diagnostiky lze číst paměť událostí (např. náraz), provádět kontrolu jednotlivých okruhů (odporové hodnoty, přerušení, zkraty), deaktivovat airbag spolujezdce, kontrolovat zapojení napínačů pásů a u některých typů mazat data po nárazu nebo přihlásit nové komponenty.
Jednotka řídí činnost automatických nebo robotizovaných převodovek. Určuje, kdy a jak přeřadit, jak ovládat spojku nebo tlak v hydraulickém systému. Reaguje na zatížení motoru, styl jízdy a řidičovy vstupy.
Diagnostika nabízí čtení dat (např. teplota oleje, stav spojek, tlak), provádění adaptací řazení, reset hodnot po výměně převodovky, testy elektromagnetických ventilů a snímačů a další funkce.
Řídicí jednotka klimatizace zajišťuje tepelný komfort a regulaci vnitřního prostředí. Ovládá ventilátor, směrové klapky, kompresor a sleduje čidla teplot a vlhkosti.
Pomocí diagnostiky lze testovat pohony klapek, sledovat stav čidel (např. teplota výparníku, venkovní teplota), číst tlak chladiva, kalibrovat krajní polohy klapek a vyhodnocovat stav kompresoru nebo výkon klimatizačního systému.
Elektronická parkovací brzda (EPB) nahrazuje klasickou ruční brzdu motorem řízeným z řídicí jednotky. Zvyšuje komfort i bezpečnost, protože může být propojena s asistentem rozjezdu do kopce.
Diagnostika umožňuje aktivaci a uvolnění brzdy při servisním režimu (např. výměna brzdových destiček), testování motoru brzdy, sledování stavu aktuátoru a provádění kalibrací po výměně dílů.
Zobrazuje základní provozní informace – rychlost, otáčky, palivo, chybová hlášení i servisní intervaly. Často je napojena na centrální síť vozidla a funguje jako uživatelské rozhraní.
Diagnostika umožňuje test ručiček a displejů, nastavení servisních intervalů, konfiguraci zobrazených údajů, kódování po výměně jednotky a čtení chyb souvisejících se zobrazením nebo komunikací s ostatními jednotkami.
Zprostředkovává podporu při parkování pomocí senzorů a kamer, případně i poloautomatického řízení. Pomáhá s rozpoznáním překážek, výpočtem volného místa a vedením vozidla.
Diagnostika umožňuje kalibraci kamer, čtení hodnot ze senzorů, testování zobrazení a výstrah, nastavení způsobu varování a přizpůsobení systému po výměně komponent.
Zvyšuje bezpečnost sledováním tlaku a teploty v jednotlivých kolech. TPMS může být přímý (se senzory v kolech) nebo nepřímý (ze systému ABS).
Diagnostika umožňuje párování senzorů, reset systému po výměně pneumatik, čtení chybových kódů, sledování hodnot tlaku a teploty, test komunikace s jednotlivými snímači a ověření stavu jejich baterií.
Každé dveře mohou mít samostatnou jednotku, která ovládá okna, zámky, zrcátka, osvětlení a souvisí s funkcemi jako keyless nebo dětská pojistka.
Diagnosticky lze testovat funkci motorů, ovládání tlačítek, zpětnou vazbu od zámků, číst stav koncových spínačů a konfigurovat komfortní funkce (např. dojezd oken při zamykání).
Slouží k ochraně před neoprávněným startem vozidla. Ověřuje kód klíče a umožní spuštění motoru pouze při správném ověření.
Diagnostika umožňuje kontrolu synchronizace s ECU, čtení chyb komunikace, ověření činnosti antény v kroužku spínací skříňky nebo funkční test čtení klíče.
Elektrický posilovač řízení upravuje sílu potřebnou k otáčení volantem. Reaguje na rychlost vozu i zatížení náprav.
Pomocí diagnostiky lze sledovat moment působící na volant, napětí a proud motoru posilovače, kalibrovat úhel natočení volantu, testovat mechanické části a číst chyby jako přehřátí nebo přetížení systému.
Ovládají vnější i vnitřní světla, včetně pokročilých funkcí (adaptivní světla, natáčení, matrix LED).
Diagnostika umožňuje testování jednotlivých světelných okruhů, konfiguraci funkcí (např. denní svícení, osvětlení interiéru), kalibraci světlometů, čtení chyb a kódování při výměně světelného modulu.
Slouží pro ovládání multimédií, navigace, konektivity a komunikace s řidičem i cestujícími.
Diagnosticky lze provést reset nebo aktualizaci systému, kontrolovat stav připojených zařízení (USB, Bluetooth), testovat reproduktory a displeje, sledovat chyby přehrávače nebo modulů připojení a měnit konfigurace dle výbavy vozu.
Zajišťuje propojení řídicích jednotek různých sběrnic (CAN, LIN, FlexRay apod.) a jejich vzájemnou komunikaci.
Diagnostika přes gateway umožňuje přístup k ostatním jednotkám, sledování datových toků, identifikaci přetížených nebo nefunkčních větví, aktualizaci konfigurace sítě, kódování nových jednotek a detekci komunikačních chyb.
Řídí a chrání vysokonapěťovou baterii v elektromobilech a hybridech. Sleduje stav nabití, zdraví článků a bezpečnost systému.
Diagnostika umožňuje sledovat napětí a teploty jednotlivých článků, počítat životnost baterie (SoH), řídit chlazení a vyhřívání, sledovat nabíjecí cykly, zaznamenávat události a provádět přizpůsobení řídicího softwaru.
Rádi Vám poradíme, pomůžeme a případně předvedeme diagnostiku v akci. Stačí vyplnit a odeslat formulář níže.
Kompletní datová základna na úrovni tovární diagnostiky, stovky funkcí napříč podporovanými vozidly. Zároveň veškerá data pro parametry systémů, akční členy, čtení paměti závad a další základní diagnostické funkce.